Predajom to nekončí.
Aj interkom je len produkt elektroniky, ktorý sa môže tiež pokaziť ( žehnajme svojmu že nie ) a potom prichádza na rad servis. Celosvetová autorizovaná sieť predajcov má kvalitnú servisnú podporu a tak sa nemusíte báť, že Váš INTERKOM ostane na holičkách. O servis sa postarajú odborne vyškolený servisný pracovníci a my zabezpečíme, aby sa Váš komunikátor začal opravovať čo najskôr. V deň doručenia do našej kancelárie obratom poputuje do servisného strediska, ktoré sa nachádza na Slovensku a do 48 hodín je Váš INTERKOM už pod odborným dohľadom. Odpadne Vám tak problém ak ste si zariadenie zakúpili v zahraničnom e-shope, alebo u neautorizovaného predajcu a vznikne dlhá čakacia doba na vybavenie reklamácie.
Ak máte model CARDO PACKTALK BOLD, alebo SENA 50S/R bezplatne Vám požičiame náš pokiaľ Vám neopravia ten Váš:)
(požičiavame len zákazníkom, ktorý si zakúpili SENU & CARDO u nás a to s poplatkom SERVISPOŽIČOVŇA + 12,- EUR, ktorý sa dá vybrať pri produkte pridaním do košíka )



UPOZORNENIE:

Servisujeme len komunikátory zakúpené u nás. SENA a CARDO disponuje servisnými strediskami ktoré detekujú obchodnú sieť a vie určiť podľa výrobného čísla kde bolo zariadenie zakúpené, preto nám prosím neposielajte zariadenia ktoré boli kúpené mimo územia SR a náš e-shop. Servis ich vracia späť zákazníkom, nakoľko ich nie je možno v danej krajine zdiagnostikovať. Vaše zariadenie si musíte tak reklamovať tam kde ste ho kúpili. Výrobné číslo nesmie byť poškodené. Pri reklamácií nám predložte doklad o kúpe preto si ho starostlivo uschovajte. Po vypršaní záruky stačí už len zariadenie. Ak budete INTERKOM predávať ďalej napr. cez bazár, novému majiteľovi doložte do škatuľky faktúru. Pri servise sa mu možno zíde a pomôžete mu tak s ľahkosťou vyservisovať v budúcnosti daný INTERKOM ak príde k jej nečakanej poruche. Zároveň ho upozornite, že keď doručí zariadenie k nám, má nárok na bezplatné zapožičanie zariadenia na dobu opravy.
Ďakujeme za pochopenie.

Prečo e-shop nefunguje?

Oslovili sme nemecký Schuberth kde nás posunuli  na dealera v BA ktorý nás uplne odignoroval a do tohto e-shopu dodávať tovar nebude. Kotaktovali sme dealera SENY, ktorý odmietol do tohto e-shopu dodávať tovar. Po komunikácií CARDO Praha sme sa rozhodli že budeme venovať svoj čas niečomu inému ako podporovať firmy ktoré sa chcú v dnešnom svete obchodu zamykať a mať svoju hlavu.

Blavácky dealar nás úplne odignoroval

Sme e-shop a majú pocit že nie sme vhodný partner pre predaj ich produktov, tak sme to zabalili. Je nám to ľúto priatelia že nefungujeme, chceli sme Vám priniesť profesionálny e-shop na predaj prilieb Schuberth.

SERVIS POŽIČOVŇA

V prípade servisu, alebo reklamácie Vám zadarmo zapožičiame nové zariadenie.
Čo viac si môžete priať?